کولر گازی ، کولری است که با تبدیل گاز به مایع و سپس تبدیل مایع به گاز تولید سرما میکند. امروزه با گرم شدن کره زمین تمایل افراد به کولر بیشتر شده که از نظر سرمایشی بهترین نوع کولر ،کولرهای گازی است . که البته انواع مختلفی دارد. یکی از اشتباهاتی که اکثر کسانی که کولر گازی ندارند میکنند این است که فکر میکنند هزینه ی کولر گازی خیلی بیشتر از کولر آبی است در صورتی که اینطور نیست. ما در ادامه این مطلب به شما راهنمایی میکنیم چه نوع کولر گازی اری نمایید که متناسب و مقرون به صرفه باشد.

 

نکات مورد توجه قبل از :

قبل از کولر گازی باید یک سری موارد را بررسی کرد .اول اینکه کولر در چه محیطی استفاده میشود یعنی محیط مسی ،اداری، تجاری و … .دوم اینکه متراژ محیط چقدر است و سوم اینکه چه تعداد افرادی در محیط هستند و در نهایت اینکه چه ساعاتی از کولر استفاده می کنند.

 


tarahisite کولر ,گازی ,اینکه ,محیط ,کولر گازی , کولر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

زهیر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. تک چت | چت تک vistamag سایت تفریحی عکسستان پی اس دی علی مرجع کامپیوتر و گرافیک || PSDAli Computer and Graphic JavaCod.Ir کدهای جاوا اسکریپت ، کدهای زیبا سازی وبلاگ ، ابزار وبلاگ نویسی ، ابزار سایت نویسی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان